Loko – Media
Karol Jackiewicz

Karol to pasjonat tenisa i mediów społecznościowych. Zaczynał od kariery w finansach w Polsce i zagranicą, ale zawsze znajdował czas na zajmowanie się sportem w różnych formach. Założył LOKO-MEDIA z myślą o rozwijaniu i promowaniu branży sportowej pod każdą postacią w mediach społecznościowych.

Loko – Media
Patrycja Jackiewicz

Patrycja od 2010 roku pracuje w branży interaktywnej, wcześniej jako dyrektor kreatywny w agencji Plus 1 Digital w Londynie. Widząc potencjał w Polsce, zdecydowała się wrócić i tworzyć strategie marketingowe dla firm w Polsce. Zajmuje się planowaniem strategii w social media oraz tworzeniem stron internetowych.

Loko – Media
Sandra Bąk

Sandra to nasz naczelny copywriter. Potrafi się uporać z każdym wyzwaniem, które wymaga odpowiedniego dobrania słów, zarówno jeśli chodzi o recenzje, materiały marketingowe lub oryginalne opisy produktów. Interesuje się sztuką. Prowadzi portal S-art, opisujący wydarzenia ze świata sztuki, literatury, filmu i teatru.

Jesteśmy agencją interaktywną z siedzibą w Krakowie, ale lubimy się też przemieszczać. Zajmujemy się tworzeniem, planowaniem i dostarczaniem rozwiązań marketingowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Nasza agencja składa się z zespołu projektantów, copywriterów i entuzjastów social media. Jesteśmy młodzi i kreatywni. Zawsze szukamy rozwiązań niestandardowych, dopasowanych do potrzeb naszych klientów. Uwielbiamy projektować i tworzyć , ale to nie od tego rozpoczynamy współprace z klientami. Najpierw zadajemy pytania i wsłuchujemy się w to, w co firma wierzy i czym się zajmuję. Pozwala to na pełne zrozumienie marki i celów jakie razem chcemy osiągnąć.